TEORETIČNI CURRICULUM
Prvo leto
Zgodovinski razvoj in različni teoretični pristopi znotraj psihoanalize, ilustrirani s kliničnimi primeri:
- gonska teorija in psihologija Jaza (Ego);
- psihologija objektnih odnosov;
- psihologija sebe (self);
- interpersonalna psihoanaliza;
- teorija navezanosti.
Preučevanje kliničnih primerov S.Freud, M.Klein, D.W.Winnicotta, H.Kohut, P.Fonagy in drugih.
Psihiatrija, fenomenologija in psihoanaliza.
Neuroznanosti in psihoanaliza.
Razvoj in različna življenska obdobja:
- uvod v opazovanje dojenčka;
- razvoj od 0-6 let: neuropsihoanaliza , regulacija afektov, mentalizacija,
- strukturiranje selfa;
- razvojne teorije: Sigmund in Anna Freud, Klein, Bion, Mahler,Winnicott;
- normalen otrokov razvoj, latenca, adolescenca, odraslost;
- navezanost in življenje: teorija navezanosti (pri otrocih in odraslih);
- srednja leta, starost in smrt.
Drugo leto
Teorija psihoanalitične tehnike.
Psihoanalitični vidiki nevrotične patologije:
- nevrotična napram strukturni patologiji;
- indikacija;
- depresija in mazohizem;
- anksioznost in obsesivno-kompulzivne nevroze;
- histerija.
Tretje leto
Motnje mentalnega procesa in zdravljenje na osnovi mentalizacije.
Travma.
Narcizem.
Seksualnost, perverzije in motnje povezane s spolom.
Branje klasične psihoanalitične literature:
- M. Klein;
- S. Freud.
Novejše ideje o sanjah in sanjanju.
Četrto leto
Branje psihoanalitičnih avtorjev:
- D. W. Winnicott;
- W. Bion;
- T. Ogden.
Migracije.
Različne oblike psihoanalitičnih terapij:
- D.I.T. – dinamična interpersonalna terapija (Fonagy, Target, Lemma);
- kratkotrajna suportivna psihotherapija;
- psihoterapija affektov in fobij;
- T.F.P. – terapija fokusirana na transferentni odnos (Kernberg)
PRIJAVE: psihoanalitiki.ipa@gmail.com